Blogatu.ro ne provoacă pe toţi la concurs. Dacă vrei mai multe detalii click aici

alldro 2

Premiul pus la bataie este Tableta Alldro 2 produsa de catre compania brasoveana Allview, foarte renumita ca si foarte serios producator de telefoane dual-sim.

Motivul pentru care imi doresc eu aceasta tableta este ca seara dupa ce vin de la job imi place foarte mult sa vizualizez posturi tv online de pe telefon. Acest lucru il fac datorita http://dolcetv.ro/ , insa ecranul telefonului galaxy s, pe care il detin e mic. Am posibilitatea de a da totusi mai departe tethering si sa o pot folosi oriunde voi dori(trafic de date am destul).

Avantajele cheie care ma incanta la tableta lansata de Allview sunt ecranul mare de 8 inch, greutatea de doar 530grame, procesorul marca Samsung care face fata cu succes oricarei cerinte si deloc in ultimul rand functia de redare a videoclipurilor si filmelor in standard full HD 1920 x 1080-un lucru ce nu a fost posibil pana acum pe telefon.

Alte functii care ma incanta sunt playerul audio si cel video insa inlocuitor la acesta din urma prefer mVideoPlayer, cititorul de carti in format .pdf si .epub, Aldiko, suita Office prezenta prin aplicatia Thinkfree – licenta e gratuita.

Daca vei dori in orice moment mai multe aplicatii pentru tableta le poti gasi chiar din Aply Store, detalii avand aici

Am uitat sa specific ca sunt foarte integrat in retelele sociale, urmarind zilnic tot ce se intampla pe twitter, google+ sau facebook. Bineinteles pentru mobilitate am in momentul de fata instalate si pe telefon aceste aplicatii.