zilele trecute am dat cateva teste si un interviu final.. as vrea sa va dau cateva ponturi cand mergeti sa dati si voi unul. in primul rand trebuie sa fiti foarte relaxati, nimeni nu va face nimic chiar le va placea sa poarte o discutie libera cu si despre dumneavoastra. in al doilea rand trebuie sa fiti foarte increzator in voi. asta o puteti arata prin a fi foarte atent si a te uita drept in ochii lui/ei tratandu-l ca un om egal tie. eu cred ca nu m-am descurcat destul de bine la asta. mi s-a facut de doua ori observatie. chiar daca eu  ma uitam in ochii lui nu era indeajuns, trebuia sa ii arat ca sunt mult mai sigur pe sine. in al treilea rand este foarte important sa fii atent la tot felul de detalii, pentru ca la urma te poate intreba spre exemplu: „la ce etaj suntem?”, „ce culoare are cladirea aceasta?”, „cum se cheama camera in care suntem?”, „care este numele meu complet?” sau „ce ai retinut sau ti-a atras atentia in holul de la receptie?”.. nu ai fost atent, ai sanse de pierdut. m-am descurtat destul de bine, cred, voi afla zilele acestea daca voi fi angajat sau nu.

pe tot parcursul discutiei trebuie sa fiti foarte relaxati si sa ganditi pozitiv. veti fi pusi sa raspundeti ce ati face in tot felul de situatii. raspunsul il gasiti usor gandind logic „ce sa raspund ca sa ies bine din situatia aceasta?”

este important  sa fi facut cat mai multe activitati extrascolare,  spre exemplu voluntarit, dansuri, sau membru intr-o organizatie. nu te pune nimeni, dar daca intr-o vara in timpul liceului lucrezi undeva, mai ales cu oameni o sa fie foarte bine. se considera experienta, ceea  ce multi nu o au nici atunci cand termina facultatea.

multa bafta!